måndag 16 mars 2009

Dålig uppdatering

Har varit dålig uppdatering nu på ett tag.
Har haft sköna ledig dagar nu i helgen. Vår helg börjar redan på fredag eftersom både N och F är hemma då.
På fredag morgon gick jag och pojkarna upp till Madde och barnen. Fick ett tidigt mess om att de var nybakta mackor på gång och de vill jag ju inte missa. Medans de två minsta sov och de två större lekte så kunde vi fika i nästan lugn och ro.
Härlig början på helgen.

Efter lunch kom mamma hit. Lekte med N och senare när även F kom hem så blev de pizzamys.
(F var till Uppsala för inhandling av leksak, fyrhjuling.)

Lördag så var de lek på förmiddan. Först fyrhjuling för F & N, gick knappt att få in dom, men när Hugo & Nena kom så hade jag nåt att locka med.

Sen åkte jag och M på stan en sväng. Pojkarna fick lite nya kläder, alla tre, och jag fick gott fika på Dackås.

Kvällen fortsatte med mer besök av familjen Larssson/Hägred. Ännu mer bus för barnen och lördagsgodis. Trodde N skulle sova länge på söndag men de gör visst ingen skillnad hur länge han är vaken på kvällen.

På söndag blev de en tur till farmor & farfar, ännu mer fika. Sen hem igen.
Eftermiddan spenderades hemma.

Så de var nog hela helgen och nu är de ny vecka igen.

Inga kommentarer: