söndag 7 juni 2009

Julklapp

Igår var en riktigt skön dag.
Vaknade av att Noah kom in och gav mig en puss & kram och sa:
- Älschkaaar mamma!
Kan inte börja så mycket bättre än så.

Efter frukost så kom Fredriks mamma hit och var med Noah och vi andra tre åkte till Sundsvall.
Fick en dags shopping av F i julklapp som jag inte hade kasserat in än.
Måste skynda mig eftersom det knappt är en vecka kvar till jag fyller år å då kan jag ju önska mig en ny...

Så min dag var rätt najs igår, vet dock inte om Fredrik håller med.

Enda som de körde ihop sig på var bikini. Såg inte klokt ut. Har aldrig tänkt på de innan. Använder ju bara amningsbehåar nu. Så när jag provade så var den ena ok & den andra A-.
Blev ingen bikini.

1 kommentar:

Anette Grahn sa...

Haha! KÄnner igen det där med "blev ingen bikini"... Mattis trappar nu av allt mera så mina tits är snart i harmoni med nederdelen så jag får det lite enklare i sommar. Ang. kläder till Milo så rensar jag inte ut några bra kläder här utan tar med mig allt, redan nerpackat. Låt oss träffas när flyttlådorna kommit så får du titta! Och int behöver du betala för dom tokmaja!!! Mattis är 74 nu, på väg mot 80 så han ligger nog en stl före tror jag. Blir bra va?! Hörs senare, vi speedar på här nu för att hinna med allt innan flytt. Pust! Kram: A.