fredag 18 september 2009

Klädbytardag

I morgon är det klädbytardag här. Av någon dum anledning så har jag anmält mig och ska alltså sälja saker.
Hur ska dettta gå till. Alla andra verkar förbereda sig i veckor för denna stora orgie av skräp som man kan fynda.
Jag är helt värdelös på att sälja. Ja mina egna saker alltså. Och helst barnkläder. Känns som jag säljer minnen. Alla kläder har något eget. Ja eller vissa har ju gemensamt minne som en skitfläck eller något sånt.
Som tur är så kan man även sälja mammakläder. Och saker.
Innan jag fick barn så tyckte jag att det där med tygblöjor verkade ju faktiskt helt ok. Så jag köpte på mig såna. Som jag naturligtvis aldrig använde. Kanske någon annan har samma tanke så jag blir av med dom i alla fall.
Ska packa några påsar Basse bajs också. Bara det står 5 kronor så är det säkert någon som tycker det är billigt. Vad det är i är nog mindre viktigt, bara det är billigt.

Inga kommentarer: