måndag 24 maj 2010

Säg aaaaaahhh & betala för det

Lämnade Noah på dagis i morse, gick bra. Milo var med och röjde en stund också innan vi gick hem. När vi går så vinkar han och gör slängpussar till Noah. Ser riktigt söt ut.
Men vilket humör den ungen har, hua!
Grinar, skriker och slåss. Slagen är det oftast Noah som får ta emot. Och eftersom han är snäll (som sin mamma...) så slår han inte tillbaka, än i alla fall.

Efter dagis så packade vi oss ihop och åkte till stan. Lämnade barnen med mamma medans jag var till tandläkaren. Inga (stora) hål! Bra.
500 kronor fattigare, inte lika bra.

Efter blev det middag/fika på Jambo. Milo satt mest och skrek. Skulle ha våra mackor/vatten/glass. Vilka röstresurser denna unge har, herregud.
Håller med Noah:
-Nu lugnar du ner dig!

4 kommentarer:

Evve sa...

Det där humöret.. måste va nå med novemberbarn! En kompis sa häromdagen som har ett lika stort barn, "Vet du!!..Idag slog x mig när han inte fick som han ville" Själv har ja klösmärke under ögat, inte det första och antagligen inte det sista!!

Linda sa...

Tror inte jag ska skriva nån lista över mina barns humör eller våldsbenägenheter FÖR DEN SKULLE RÄCKA ÄNDA TILL INDONESIEN

kicki sa...

Så måste det vara Evve, november = skorpioner. Mycket möjligt.

Haha Linda, Indonesien är ju inte så långt ;)
När Noah kom hem idag och såg två kaffekoppar på bordet:
-Har Linda varit här eller?

Linda sa...

Och om det där sista var en pik för att jag aldrig dukar undan efter mig fattade jag den inte nu heller :) Av mitt eget köksbord att döma fattar jag inte ens när jag pikar mig själv.