söndag 20 mars 2011

5.36

Varför är inte morgontrötthet ärftligt?
Milo vaknade 5.36, en söndagsmorgon?!
Jag hatar verkligen mornar. Ser inget som helst nöje i att vara vaken tidigt.
Är så less så jag kräks. Tror inte ens jag haft magsjuka. Har antagligen kräks på grund av trött & less het. Kan man ens göra det?
Jo men det borde nog vara så.
Barnen är fortfarande instängda i sovrummet. Vägrar att dom ska få gå upp hur tidigt som helst.
Noah håller tydligen på och läser en bok för Milo, han kan inte läsa men ok bara dom är kvar där inne.
Väntar på att solen ska komma fram och värma lite så jag kan sätta mig ute.
Eventuellt ett snöbollskrig mot ungarna väntar. Känns så nu.

Funderar på att ta en alldeles för tidig morgonpromenad. Det enda som lockar med det är att ungarna sitter stilla och fastspända ett tag.

1 kommentar:

Linda sa...

http://www.youtube.com/watch?v=X3iFhLdWjqc
kanske kan pigga upp lite :)
Ringer sen!