söndag 25 oktober 2009

Långhelg

Torsdag. Noah skulle fotograferas på dagis. Lite stressig morgon. Naturligtvis så var fotografen sjuk. Borde kanske anat det innan eftersom han tydligen varit sjuk måndag, tisdag och onsdag också.
Efter lämning så åkte jag och Milo till Sundsvall. Tänkte kolla invigningen av Toy´s R Us.
Vilket 10 000 andra också gjorde. Så det hoppade vi över.
Sen hem och hämta Noah och vidare till Buspalatset som han tjatat om.
Stackars den som äger detta ställe. Även denna gång fick vi vara helt ensamma där.
Skönt för oss dock.

Fredag. Mysmorgon. Milo somnade i vagnen och hipp happ så sov Noah i soffan. Trött efter veckan. Svärmor kom hit med fika. Eftersom båda sov så fick vi sitta och prata lite i lugn och ro. Skönt.
Sen kom mamma hit och fixade lunch. Lyx.
Efter det så åkte jag och Noah till Mulle Meck. Skönt att vara själv med honom. Och jag tror han behöver lite egentid också. Milo börjar ta för sig mer nu, och kräva mer.

I går så var jag och pojkarna till mamma och pappa. Lämnade Noah där eftersom han skulle sova över.

Idag har vi alla varit ute och grillat korv. Regnade lite men mysigt ändå.
Tur att morfar är en skogsmulle som alltid har ryggsäcken packad.
Noah har pratat om det hela veckan och sparat två pinnar som han skulle ha när han grillade korv.

Nu sover båda barnen och vi ska kolla på film.
Jag orkar inte skriva nå mer och ni orkar antagligen inte heller läsa nå mer.
Go kväll

Inga kommentarer: