fredag 22 januari 2010

Liten rödblommig sjukling

Idag har Milo feber. Tyckte han kändes lite varm i morse. Hade 39 grader så det var inte så konstigt.
Men han har sovit hela natten utan välling i alla fall. Yeeaahhhhaa.

Sen kom Lizette och Emilia hit på frukost och lunch. Var riktigt länge sen så det var trevligt.
Hann babbla av oss lite innan Noah skulle sova och dom hem.

När han vaknade så skjutsade jag iväg honom till farmor för semmelbak.
Som jag ska åka och äta upp sen.

Nu väntar jag på att Milo ska vakna och se hur det är med honom.
Stackars liten.
Här håller vi oss undan från dagis efter som jaghatarattkräkasochvillintehamagsjuka!
Och så får Milo feber i stället.
Men hellre det.

Nu ska jag sätta mig och läsa en tidning för då vaknar han garanterat.
Tror det ringer nån klocka i vagnen när jag sätter mig i soffan.
Något hemligt larm som F kopplat in.