tisdag 30 november 2010

Tisdag å svinkallt

Efter lämningen i morse så gick jag och Linda på en morgonpromenad med vovvarna.
Kallt men skönt efteråt när man kommer in.
Frukost, fika och babbel. Var två veckor sen sist så var svårt att sluta fast det var massa "måsten" som skulle göras.
Så innan barnen skulle hämtas så hann jag med en snabbstädning och sen handla mat.
Det var ändå viktigast och förmiddagen behövdes verkligen som en energikick.
Att jag har en kalender med 48 paket som ska vara inslagna och klara i morgon struntar jag i.
Nu i alla fall, värre i morgonbitti...

På eftermiddagen så har mamma och pappa varit här. Noah undrade varför dom skulle komma.
-För att dom vill träffa dig och Milo.
-Ja. Dom saknar nog oss.

När vi åt middag så satt Milo och slog mig för att han inte ville äta. Sa åt han flera gånger, naturligtvis utan resultat.
-Mamma, vänta tills du har tuggat ur.

Då blev jag tillrättavisad igen då.

2 kommentarer:

ewa sa...

haha ni har uppfostrat dom FÖR bra;)

kicki sa...

Njae, men dom kan ha sina ljusa stunder =)