lördag 1 januari 2011

Snart 4 år sen

För fyra år sen var mamma & pappa här.
Pappa fixade middag, vi spelade kort och jag var tjock.
Satt mest hemma och väntade & längtade.
På natten kände jag att nånting var på g så jag somnade aldrig.
Kom ihåg att jag sa nåt till Fredrik också vid tre tiden, yrvaket fick han ur sig att jag skulle väcka han om det blev värre. Tur att han sa det så jag slapp föda hemma om han inte vaknat innan det var dags...
Åkte in vid fem på morgonen och sen kvart över elva så blev vi föräldrar för första gången.
När jag sitter och kollar på korten så kommer allt tillbaka.
Underbara lilla stjärna.
Alltid glad, rolig, busig och världens snällaste.
Tack vare våra små prinsar är livet komplett och vi kan inte önska oss mer.
Och i morgon är det fyra år sen.
Helt otroligt. Och hela tiden blir det roligt på nya sätt.
Tack underbara lilla kärlek för att du är du.

4 kommentarer:

Linda sa...

Vad kan en finfin fyraåring ösnka sig såhär strax efter jul?
Är inte mer än rätt att vi får komma o fira brorsan va :)
(nån dag som passar bra alltså)

kicki sa...

Ja du, ingen aning faktiskt. Det skulle vara låtsas vatten då för det kom inte tomten med :)
Nästa lördag är halvsyskonens dag :)

Ewa sa...

ohhh grattis till stor killen:)
Visst är livet komplett m barn!!!Härligt

kicki sa...

Tack Ewa!
Vilket fint badrum ni fått förresten. Förstår att grabbarna gillar det :)