måndag 24 januari 2011

Vad gör Elin på helgerna??

Ja vad gör hon? Vilken är hon? Ingen aning.
För några veckor sen ringde en kille och "trodde" han kommit fel.
Jag svarade som vanligt.

-Nu tror jag att jag kommit fel....

-Ja det beror på vart du skulle.

-Till Elin.

-Fel.

Efter en stund så ringer det igen. Fredrik svarar.

Samma kille igen som frågar efter Elin.

-Vilken Elin, undrar F.

-Njaa, Elin...

-Fel, igen.

Det här var på en måndag.
Nu är det ny måndag och ny kille som ringer.

-Heeej.

-Hej?

-Är det Elin?

-Nix. Men en annan kille ringde också hit och frågade efter henne förut.

-Okej...

Så nu är jag nästan nyfiken. Vad gör Elin på helgerna? Raggar kanske? För de här killarna verkar inte känna henne särskilt väl. Vet inte vad hon heter mer än Elin och inte hur hon låter i telefon.
Nästa gång ska jag nog spela med och se vad som händer.

Jo men är man hemmafru så blir det inte mer spännande än så här.
Måste skaffa ett jobb...

1 kommentar:

Ewa sa...

haah ja gör de;)alltså spela med:P