torsdag 30 september 2010

För tidig morgon

I natt har barnen inte varit så mysiga. Först vaknade Noah, sen Milo. Jag låg inne hos Noah men hörde hur Milo var arg. Han har börjat tjafsa på nätterna. Förstår inte hur Fredrik orkar som dessutom jobbar hela dagarna. Jag känner mig helt död idag och då får jag ändå vara hemma själv. Det slutade med att Milo också kom in till Noah och la sig där. Dom somnade inte om men jag hoppas Fredrik hann göra det en stund i alla fall. Bra man jag har.
När vi gick upp så fortsatte Milo att göra det han är bäst på, busa. Kastade soffkuddar, napp i toaletten, kastade mackor & ägg, slog till mig när jag sa åt honom. Då fick jag nog och satte ner honom i spjälsängen. Då visade han upp en ny färdighet, nämligen att han kan klättra ur den.
Mamma - Milo, 0 -1.
Så då var den "bestraffningen" meningslös.
Nöjda barn och mamma gick sen till dagis.

Nu ska jag åka till stan en sväng. Lämna presenter till lilla Inez, hämta en ring, posta brev, byta leksakståg och lite annat fix.

Inga kommentarer: