torsdag 30 september 2010

Läggningen som vi blev blåsta på

Jag trodde vi hade en deal jag och Liten. Trodde att vi hade fajtas klart över läggningarna på kvällen. Men så fel jag hade.
Flera kvällar i rad nu så har det fungerat att lägga han genom att bara ge honom vällingen och säga god natt. Har gått hur bra som helst. Tills i kväll. Den lilla rövaren har bara gett mig falska förhoppningar. Tyckte att det verkade alldeles för enkelt.
Först gick det bra och sen hörde jag tassande små fötter komma och sen ett "mamma"? följt av ett stort leende.
Finns det spjälsängar med extra höga kanter eller är det bara att gilla läget?!
Noah får ett plus i stället ikväll som frågade när klockan var sju om han fick sova och sen två minuter senare så hade han däckat.
En av två, alltid något.

Inga kommentarer: