lördag 25 september 2010

Ja men nu var det väl dags....

för ett nytt inlägg.

Kom av mig kände jag när kameran gick sönder. "Fick" tillbaka den en månad senare mot betalning, dock ej lagad. Skit Elgiganten.
Ja ja strunt samma.

Orkar och tänker inte uppdatera en månad tillbaka utan fortsätter bara här.
Ok. Lite då.

Tvättstugan brann. Ingen fara men eftersom golvet är bortrivet så har vi ingen fungerande tvättmaskin. De bidrar till ett ej icke fungerande hem kan man säga.
Å andra sidan så har jag aldrig haft så bra argument för att få köpa nya kläder till barnen. Inget ont som inte har nåt gott med sig....

Sen gick kylen sönder. Gjorde inget heller eftersom vi då fick en ny kyl OCH frys omgående. Dessutom större. Så åter igen, dåliga saker kan bli bra.

Barnen går nu på dagis två dagar i veckan. Fungerar riktigt bra. Inget grin eller protester. Otroligt skönt. Jag hinner både sakna dom och längta lite till dagisdagarna. Även dom...

Nu gjorde jag just så att en massa text försvann. Skit också.

Ok nu ska jag ladda batterierna i annan kamera och återkomma. Tidigare än om en månad.

Inga kommentarer: