tisdag 28 september 2010

God natt

Blev inget stan idag. Var på väg men när jag hämtade posten så låg 500 nya bilder i brevlådan så då åkte jag hem igen. Var det någon granne som såg så fick jag antagligen lathetspriset som åkte bil till och från brevlådan. Inte ens dåligt väder att skylla på.

Len i huden som en bebisrumpa efter dagens behandling. Antagligen lika knottrig i morgon igen. Har fått nån slags finninvasion. Noah påpekade häromdagen att jag hade myggbett på ryggen, rakt igenom tatueringen. Japp, riktigt myggigt ute nu. Hua. Stäng fönster å dörrar.
Men jag har två ögonbryn i alla fall.

Noah somnade före sju och Milo halv åtta. Lämpligt.
Fredrik är på poker ikväll så då såg jag fram emot en lugn kväll i soffan med "Glada Hudik teatern". Ha, så fel jag hade. Först vaknade Milo, sen Noah och nyss spydde Basse. Gud vilken bra kväll för min man att vara borta.

I morgon är det inget dagis så då blir det hemmarally hela dagen. Bäst att knoppa nu så jag orkar med dom. Vi har inte riktigt samma tempo jag och vildarna.

Inga kommentarer: