måndag 5 januari 2009

Hemmadag

Började dagen med sovmorgon igen. Trötter.
Sen kom F:s föräldrar hit och fikade. N tycker de är roligt för då vet han att de blir bus.
Är duktig på att få sin vilja igenom med farmor/mormor. Vet att han får sällskap på golvet i sitt rum då. Vi har verkligen tur som har alla så nära, och att de ställer upp så mycket för oss.

Sen blev de lite tapetrivning igen, tur att N är duktig på att hjälpa till.

Är utan blöja ganska mycket på dagarna. Riktigt duktig med att gå på toaletten/pottan.
1 bajs eller 3 kiss på pottan = glass.
Tur vi köpte storpack ispinnar hos glassbilen.....

Ikväll tog jag med mig en ny rakhyvel till duschen. Nästa gång kanske jag till och med hinner använda den.

2 kommentarer:

Madeleine Iggbom sa...

Äsch, en rakhyvel är överskattat att äga! Tänk så perfekt det är nu när det är kallt ute, mina ben är så håriga & därav varma så jag slipper använda långkallingar under jeansen! Myyyyyyyys, inte sant? ;)

kicki sa...

Ja men visst är de praktiskt :)
Lycka till med inskolningen. Hon kommer säkert stortrivas när hon väl är inskolad.