fredag 16 januari 2009

Svinkallt

Fy vad kallt det är idag. -19 grader i morse när vi vaknade. Tur att N är härdad så han kan sover en stund ute i alla fall. M får sova inne.
F håller på och slipar golv hemma så då sover vi hos farmor & farfar. Tur vi har dom som pysslar om oss. Tråkigt när de inte går att vara ute och leka när de är så fint väder.

Köpte semlor igår. Mums vad gott de var. Tänkte trycka i mig båda men gick upp till Madde i stället. Tror jag måste köpa mer idag.

Ikväll är de Let´s dance. Förstår inte riktigt grejen med Blondinbella?? Men har aldrig varit så förtjust i Barbie heller. Tycker faktiskt Samuelsson är mycket mer intressant.

1 kommentar:

Maria Agrell, Barcelona sa...

det verkar vara väldigt kallt.

och noah sover ute. tuff kille.

tänker på när ted var nyfödd och jag gick hem till några vänner och ställde honom att sova på terrassen. mina vänner tyckte inte jag var riktigt klok och tjatade och tjatade för att jag skulle ta in honom eftersom det var sååå kallt ute.

typ 15 (plus)grader och han hade täcke på sig...

behöver jag säga att ur och skur dagis inte existerar här. när det regnar eller är lite kyligt så stannar ungarna inne.

puss.