onsdag 4 februari 2009

Buspalatset

Idag har vi hunnit med mycket. Går man upp före klockan sex så blir de ju lätt så...
Myste först med N i soffan i säkert fem minuter. Kors i taket.
M är lite mer lik mig så han låg och drog sig en stund extra. Efter frukost så gick vi ut och lekte jag & N. M hade somnat om igen. När Buspalatset öppnade så var vi där med familjen B.
N har tuffat till sig riktigt, åker till och med stora rutschkanan helt själv. Tjohoo.
Underlättar ju lite eftersom jag har med M också.

Efter det så åkte vi och hämtade mat på Hot chili och sen hem till moster A. Alltid lika uppskattat att N & M kommer och hälsar på. Helt plötsligt så har man VIP-biljetter hos folk, najs.

Sen kom även mamma dit en stund innan vi åkte hem igen.

Efter ett tag så kom Olle Edh äntligen hit och tog ner vår värdelösa värmepump som vi köpte där. Fy vad vi har fått krånglat med dom. Sämre service finns nog inte. Till slut tröttnade jag och släppte lös mina amningshormoner. Så nu är den väck och vi ska beställa en ny. Någon annanstans!
Hade lika gärna kunnat spika upp våra pengar på väggen och tittat på dom hela vintern, hade värmt oss precis lika mycket som den där skitapparaten.

Inga kommentarer: