måndag 2 februari 2009

Hamsterkind vs Tom & Jerry tumme

Om man tänkt göra nåt när M sover så vaknar han alltid. Sov ca två minuter i sin bilstol igår innan han vaknade igen. Så nu har jag städningen kvar. Vågar knappt skriva de, men han sover.
Borde, måste, ska , behöver, kanske om en stund städa. Bara de är klart tills dom kommer vid två tiden. Ska med N till doktorn och då ska de vara hemma med M.

Igårkväll när jag låg på sängen och halvsov med M så kom F in. -Du jag behöver lite hjälp, jag skar mig i tummen.
Hua trodde jag skulle svimma, tills jag insåg att F också såg ut som han skulle göra de. Lika bra att ringa hit svärföräldrarna. För de kan jag lova, någon bra sjuksköterska de kommer jag aldrig bli.
Så nu när hamsterkinden är borta så har han en Tom & Jerry tumme i stället.
Stackars. Han skulle verkligen behöva en tjej som har lite medlidande.
Jag är bara tacksam att de var vänster i stället för höger så målningen inte blir lidande.
The show must go on.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha ja tur att de var vänster hand;)