lördag 7 februari 2009

Snöyra

Igår var jag och M till stan en sväng. Hämtade upp moster A och åkte och fikade. Träffade mamma en sväng sen handlade mat innan vi åkte hem igen.

Eftermiddagen spenderades hemma. F:s föräldrar kom hit en stund och lekte lite med N.

Kollade lite på Let´s dance. Tycker Samuelsson är så himla skön. Förstår inte hur man kan vara så stor och ändå så smidig. Nog den enda som kan se manlig ut i röd paljettröja.
Idag har vi varit hemma. Grävt mig igenom tvätthögar och F har fixat klart lister.
Mamma och pappa kom hit en stund. Hade med sig glass. Mitt i prick hos N.
Hoppas på bättre väder i morgon så vi kan vara ute en stund.
Ska försöka fixa med korten nu så jag kan lägga ut några. Datasnillen hitåt tack!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för senast! Trevligt som vanligt!
Hjälper dig gärna med datorn nån dag även om jag inte vill tittulera mig som "datasnille"!!:-)
Gott med glass förresten..ska nog kolla frysen jag med!!;-)
Kram