lördag 28 februari 2009

En skön dag


Idag har de varit en skön dag. Fint väder så vi var ute och åkte pulka på förmiddagen. N gillar sin nya bob så den fick visa vad den gick för idag.
Sen hem för lite lunch och sovning för N.

Efter det så var de full fart igen. F och N spenderade även eftermiddagen ute. Jag och M tog en promenad så han fick sova lite igen.
Sen försökte jag göra lite mysmiddag åt oss men de är ju som de är med två små....

N satt ganska bra ändå och M passade på att göra "en gång i veckan skiten långt upp i nacken". Najs. Som lite extra skjuts på den så fixar han de när han sitter i babysittern. Trycks liksom upp lite till då.

Tur att maten inte ens var varm från början (eftersom M kom på att han också skulle äta precis samtidigt så maten hann kallna....).

Avslutade middagen med bad för mig och grabbarna. Eftersom inte N vill slösa med varmvatten så hjälpte han till så gott han kunde. Kissade i vattnet, tre gånger.

Tack mina pojkar för att ni förgyller alla mina dagar, och nätter, och tidiga mornar ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha du skiriver så härligt:)

Anette Grahn sa...

Men herregud Christina, Han är ju SÅ LIK AINA!!!! har ni tänkt på det? Jag håller på att skratta ihjäl mig här, både åt ditt roliga skrivande och att han är en Ainakopia, kolla själv och hälsa min älsklingsböna detta så blir hon stolt så hon svimmar... puss o kram, vi har det bra igen. Jag är FRISK! Länge sen jag var inne på din blogg, har bara varit eländig, men nu är jag på G igen. Puss och kram! / Anette.