söndag 15 februari 2009

Noah är kär

Igår på alla hjärtans dag så fick N ett kort på "Nena". Madde hade slagit in ett fint paket och skrivit ett kort. N blev så glad. Blir alldeles generad och ler när han kollar på kortet. När mamma, pappa och moster A kom hit igår så visade han dom. Hon är så söt, och han också.
Tror han tyckte de var en bra alla hjärtans dag igår :)

På eftermiddagen så var vi hemma och fikade med mamma, pappa och Aina. Dom hade köpt med sig tårta och A:s drömrulltårta var också med. N:s favorit.
Sen åkte vi in och åt middag på Medelshavskällaren. Gott!
N åkte med mamma och pappa hem och sov där i natt. Vi åkte och avslutade kvällen hos Daniel & Lizette innan vi åkte hem och sov.

Nu ska jag lägga M i vagnen och hoppas på att han sover en stund. Sen ska jag röja undan lite innan farbror M & Sara kommer hit. Senare även F:s föräldrar.

2 kommentarer:

Maria Agrell, Barcelona sa...

För någon vecka sedan fick vi höra att Ted hade bråkat på dagis och jag tänkte förstås att det är för att jag är hemma för lite och att han söker uppmärksamhet.

Men när jag började efterforska handlade det om att han inte gillar när "Alexandro" umgås med "Sophia" på dagis. Grabbarna tuppar sig tydligen för samma lilla söta tjej och vikingblodade Ted är också en macho latino lover spanjor som slåss för sin kvinna (förlåt flicka).

Och både Sophia och Alexandro är äldre än Teddan.

kicki sa...

Ha ha ja bättre att ge sig på berg än småsten. Märks att dom är släkt. N går också på de större på dagis. Bättre i och för sig det än att de dänger upp småbarnen.